Tarieven

 

 

 


Tarieven

Voor het regelen van uw privé zaken, administratieve werkzaamheden zoals het verwerken van inkomende post en uw privé administratie, werving en selectie van huishoudelijk personeel, het organiseren van feesten en partijen en andere organisatorische werkzaamheden.

Maar ook voor agendabeheer, e-mailverwerking, bereikbaarheid, facilitaire zaken, contractbeheer, werkplek inrichting (optimalisatie), event management en social media.

Of voor 'eenvoudige' werkzaamheden zoals het aanwezig zijn op uw huisadres, het verzorgen van boodschappen en cadeaus, chauffeurswerk, gezelschap houden (seniorservice), oppassen op kind of huisdier en licht eenvoudig werk.

Afhankelijk van de wensen is er al een Ms. Personal vanaf €25,- per uur. (Ms.Personal basis)*
Maar er zijn ook mogelijkheden om slechts één enkele dienst of service af te nemen.

Wij bieden u een betrouwbare, persoonlijke en complete service zodat u iets anders of méér kunt doen met uw (vrije) tijd en u kunt richten op de kerntaken.

Bovenstaande kosten zijn exclusief reiskosten en reistijd.

Diensten en producten welke door derden worden geleverd zullen zonder tussenkomst van Ms. Personal worden gefactureerd.

Neem contact op met Ms. Personal via 06 -10893410 of een van de andere methodes en wij informeren u graag over de mogelijkheden.


*Excl. btw en afhankelijk van de duur en aard van de werkzaamheden.

U kunt een e-mailbericht met vragen of opmerkingen over deze website verzenden aan webmaster@mspersonal.nl. Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2014